Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoi! Ik ben...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sofie
Admin
Sofie


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Ciamora profiel
Element: Duisternis
Rang:: Krijger
Extra:: Heeft een draak.

Hoi! Ik ben... Empty
BerichtOnderwerp: Hoi! Ik ben...   Hoi! Ik ben... Icon_minitimevr feb 25, 2011 3:27 pm

Ik ben Sofie, een meisje van bijna 13 jaar! Ik zit op het Haganum, een super coole school en ben best wel goed in tekenen. Mijn hobby's zijn: Tekenen, mijn RPG site, Pokemon en gamen. Ik wil graag tandarts worden en daarom moet ik goed mijn best doen op school. Ik heb een hekel aan: Gym, pesters, spruitjes en verveeld zijn. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben op deze site?en als je vragen hebt stel ze hier maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ciamoradome.actieforum.com
Pien
Admin
Pien


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 04-02-11
Woonplaats : Ciamora

Ciamora profiel
Element:
Rang:: Krijger
Extra:: Ik heb niks extra....

Hoi! Ik ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Ik ben...   Hoi! Ik ben... Icon_minitimeza feb 26, 2011 4:41 pm

Hoi Sofie, welkom op je eigen site!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moon
Heler
Moon


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 27-02-11

Ciamora profiel
Element:
Rang:: Heler
Extra:: Een hals ketting van bergkristal

Hoi! Ik ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Ik ben...   Hoi! Ik ben... Icon_minitimedo maa 10, 2011 11:25 pm

Hoi Sofie. Ik Speel Moon. Mijn een meisje van 26 jaar. we hebben een cattery en we verwachten over een week weer kittens van onze twee zwangere poezen. Mijn hobby's zijn tekenen, lezen, schrijven, hout bewerken tot decoratie voor aan de muur of als sieraad om de hals, schilderen, RPG'en en gamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofie
Admin
Sofie


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 04-02-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Den Haag

Ciamora profiel
Element: Duisternis
Rang:: Krijger
Extra:: Heeft een draak.

Hoi! Ik ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Ik ben...   Hoi! Ik ben... Icon_minitimevr maa 11, 2011 1:44 pm

Maak het liefste een eigen voorstel topic aan, anders had ik deze categorie niet hoeven te maken Wink. Het geeft niet, ik had de titel iets beter moeten maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ciamoradome.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Hoi! Ik ben... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Ik ben...   Hoi! Ik ben... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoi! Ik ben...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Voorstellen. :: In het echt.-
Ga naar: