Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 04-02-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Den Haag
Ciamora profiel Element: Duisternis Rang:: Krijger Extra:: Heeft een draak.
Onderwerp: Aanmeld topic voor de Asara's zo feb 20, 2011 5:34 pm
Asara's zijn mensen die in een dieren gedaante kunnen veranderen.voornamelijk in het Skavira bos. Meestal leven ze apart, maar ze leven wel gezamelijk in één gebied. Als je bij deze stam wilt vul dit lijstje in:
Leider: Nog niet bekend. Commandant: Nog niet bekend. Heler: Nog niet bekend. Leden
Sofie
Spoiler:
Geslacht: Meisje Leeftijd: 13 jaar Element: Duisternis Dieren gedaante: Zwarte panter Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen niet te lang en niet te kort. Geschiedenis: Sofie's ouders zijn ontvoerd door de Duisteren en toen is Sofie gaan reizen. Ze heeft David ontmoet en ging met hem naar Pien toe om haar te redden. Daar ontdekte ze dat ze als element Duisternis had. Ze is gevucht naar de Duisteren en gaat zich daar bij aan te sluiten. Extra: X
Pien
Spoiler:
Geslacht: Meisje Leeftijd: 16 Element: Licht Dieren gedaante: Leeuwin Uiterlijk: blonde, lange haren, bruine ogen, ong. 1,70 lang. Geschiedenis: de ouders van Pien en haar zusje Sofie zijn ontvoert door de Duisteren. Zijzelf zat ook in problemen, haar zusje Sofie en David zijn haar gaan redden. Maar toen Sofie erachter kwam dat haar element Duister was is ze naar de Duisteren gegaan om zich bij hen aan te sluiten. Extra: Er is niks meer om te vertellen.
Moon
Spoiler:
Leeftijd: 26 Element: Wind Dierengedaante: Lynx Uiterlijk: Mager maar gespiert Half lange haren die goudblond zijn. Ong 1,75 lang Geschiedenis: Moon was met haar famillie op stap toen de duisteren hen aanvielen. De ouders van Moon bavalen haar net als haar broers en zussen te vluchten. Verschillende konden vluchten, maar er waren er ook die gedood en gevangen werden. De ouders van Moon werden gedood door de duisteren en nu is Moon uit op wraak. Extra: Ze draagt een zilveren ketting met een bergkristalpunt eraan.
David
Spoiler:
Naam: David Geslacht: Jongen Leeftijd: 11 jaar Element: Vuur Dieren gedaante: Luipaard Uiterlijk: Bruin haar en bruine ogen, 1.75 cm lang. Geschiedenis: Ik ben dus, wat in het verhaal staat, uit de mensen wereld gekomen en wil alles doen om Sofie uit de klauwen van de Duisteren te halen. Extra: Ik ben de zoon van de koning.
Laatst aangepast door Sofie op ma feb 28, 2011 11:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Moon Heler
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 27-02-11
Ciamora profiel Element: Rang:: Heler Extra:: Een hals ketting van bergkristal
Onderwerp: Re: Aanmeld topic voor de Asara's zo feb 27, 2011 10:18 pm
Mag Moon erbij?
Naam: Moon Leeftijd: 26 Element: Wind Dierengedaante: Lynx Uiterlijk: Mager maar gespiert Half lange haren die goudblond zijn. Ong 1,75 lang Geschiedenis: Moon was met haar famillie op stap toen de duisteren hen aanvielen. De ouders van Moon bavalen haar net als haar broers en zussen te vluchten. Verschillende konden vluchten, maar er waren er ook die gedood en gevangen werden. De ouders van Moon werden gedood door de duisteren en nu is Moon uit op wraak. Extra: Ze draagt een zilveren ketting met een bergkristalpunt eraan.
Onderwerp: Re: Aanmeld topic voor de Asara's za maa 26, 2011 7:23 pm
Naam: David Geslacht: Jongen Leeftijd: 11 jaar Element: Vuur Dieren gedaante: Luipaard Uiterlijk: Bruin haar en bruine ogen, 1.75 cm lang. Geschiedenis: Ik ben dus, wat in het verhaal staat, uit de mensen wereld gekomen en wil alles doen om Sofie uit de klauwen van de Duisteren te halen. Extra: Ik ben de zoon van de koning.
Onderwerp: Re: Aanmeld topic voor de Asara's di apr 05, 2011 7:32 am
Naam: Raven Geslacht: Jongen Leeftijd: 28 Element: Vuur Dieren gedaante: Husky Uiterlijk: Een husky, met een stevige bouw en blauwe ogen. Geschiedenis: Daar praat hij nooit over.. Extra: Is de leider [Heb het aangevraagt en ben dus de leider geworden ]
PS. Hoe zit dat eigenlijk? Moet ik nu een 'nieuw' topic aanmaken waar de leden van Asara zich aan kunnen melden ? Aangezien ik nu de leider ben x'D
Sofie Admin
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 04-02-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Den Haag
Ciamora profiel Element: Duisternis Rang:: Krijger Extra:: Heeft een draak.
Onderwerp: Re: Aanmeld topic voor de Asara's di apr 05, 2011 7:11 pm
Ja doe maar, zet wel alle leden erin, dan wis ik deze topic.