Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 04-02-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Den Haag
Ciamora profiel Element: Duisternis Rang:: Krijger Extra:: Heeft een draak.
Onderwerp: Gezocht, speciale rangen! zo feb 20, 2011 11:59 am
Ik zoek nog een paar mensen die een speciale rang willen hebben. Hier zijn ze: Zaviron, koning van de Duisteren. Navar, soort commandant van de Duisteren. (Naam onbekend, aan mij vragen.) Heler van de Duisteren. (Naam onbekend, aan mij vragen.) Leerling heler van de Duisteren. (Naam mag je zelf verzinnen, maar wel aan mij vragen!) Commandant van de Sacra's. (Naam onbekend, aan mij vragen.) Heler van de Sacra's. (Naam onbekend, aan mij vagen.) Leerling heler van de Sacra's. Raven, leider Asara's, al gespeeld! (Naam onbekend, aan mij vragen.) Commandant van de Asara's. Heler van de Asara's. Moon, wordt al gespeeld! (Naam onbekend, aan mij vragen.) Leerling heler van de Asara's. (Naam onbekend, aan mij vragen.) Commandant van de Drakenkrijgers. Sky, wordt al gespeeld. Heler van de Drakenkrijgers. Salker, Leerling heler van de Drakenkrijgers. Wordt al gespeeld! Firefang, soort commandant van de Draken. Bezet! Dedragion, Heler van de Draken, dus dat je in plaats van een element helende krachten hebt! De heler van de Drakenkrijgers moet jou dus vangen. Bezet! (Naam onbekend, aan mij vragen.) De leerling heler van de Draken, geldt hetzelfde als voor de heler van de Draken.
Post hier als je één van deze rollen wilt spelen. Het liefst maar een, omdat ik andere kinderen ook de kans wil geven om een leider/commandant te spelen. Je moet goede spelling hebben,vaak online zijn niet elke dag, maar wel genoeg om alle leden aan te nemen (Dit geldt voor de leiders alleen!). Goede en lange posts hebben. Verder is er niet veel meer om te zeggen. Ik hoop dat er veel aanmeldingen komen. Voor dat ik het vergeet, zeg van te voren welke accounts je hebt!
Laatst aangepast door Sofie op za apr 30, 2011 8:13 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Sky Heler
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 20-02-11 Leeftijd : 34 Woonplaats : Ergens in Nederland
Ciamora profiel Element: Rang:: Extra:: Sky is een vrolijk meisje, ze is een heler.
Onderwerp: Re: Gezocht, speciale rangen! zo feb 20, 2011 3:00 pm