Ciamora profiel Element: IJs Rang:: Leider Extra:: Heeft een ijskristal van Eragon gekregen, het geeft het element ijs een sterkere kracht.
Onderwerp: Activiteiten&Voorspellingen van de Dragons ma mei 09, 2011 9:45 pm
Oké, ik heb besloten om wat leden wat activiteiten te laten verzinnen, voor Voorspellingen moet je naar de Marktplaats. Heb je een goed idee? Plaats het hier, bijvoorbeeld een groepstraining of wat dan ook. Ik zelf zal ook wat algemeens verzinnen.
Voorspellingen: Firefang, an evil Dragon. Samenvatting: Firefang heeft de oude Commandant vermoord en neemt zijn plaats in. Hij traint een Leerling om net zoals zijn, dat lukt. Na een paar dagen doet hij een poging om Saphira te doden. Dat mislukt en hij wordt verbannen, zijn Leerling blijft achter en houdt nog contact met hem. Firefang verzamelt een groep andere verstoten Dragons en doet een aanval op de open plek.
Hoop dat er wat leden zijn met een idee.
Aelin Admin
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 01-05-11 Leeftijd : 29
Ciamora profiel Element: Duisternis Rang:: Krijger Extra:: I love the dark
Onderwerp: Re: Activiteiten&Voorspellingen van de Dragons wo mei 11, 2011 4:10 pm
Ik wil met Lhûg wel de leerling van Firefang worden :3 Wat moet ik dan doen?
Sofie Admin
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 04-02-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Den Haag
Ciamora profiel Element: Duisternis Rang:: Krijger Extra:: Heeft een draak.
Onderwerp: Re: Activiteiten&Voorspellingen van de Dragons wo mei 11, 2011 6:34 pm
Bij wat?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Activiteiten&Voorspellingen van de Dragons